Tisdagar avsätts till planering och kundkontakter

Tisdagar avsätts till planering och kundkontakter

Tisdagar avsätts till planering och kundkontakter

Bättre service genom att minska tillgängligheten. Detta låter antagligen som en motsägelse men jag tror faktiskt att det kan vara lösningen på att hinna svara på betydligt fler av de frågor och andra ärenden som kommer till oss via mail och mess varje vecka. Att dagligen klämma in administration mellan lektioner och kurspass har visat sig vara både väldigt stressande och ineffektivt, så på försök så kommer jag därför att försöka hålla kundservicefrågor till primärt en dag i veckan. Från och med nästa vecka så håller jag ingen undervisning på tisdagarna för att då helt kunna fokusera på planering och kundkontakter. I gengäld gör jag mig betydligt mer otillgänglig under den övriga veckan, så se till att höra av dig i tid om du vill boka lektionstider eller har kursfrågor.

Med förhoppning om att tisdagsrutinerna ska förbättra för både oss på OHR+ och för er kunder!
/Carolina Fransson

Kontakt

 

PS. Detta gäller för allmänna ärenden till OHR+ samt för den undervisning som jag själv håller eller arrangerar. För lektions- och kursbokningar med Angelicas Hesselius så går det fortfarande fint att kontakta henne direkt.

Carolina Fransson